sweethannutt

Alla inlägg under augusti 2010

Av sweethannutt - 30 augusti 2010 21:40

   Jennifer Dahlgren, du är helt jävla underbar, du finns för mig i alla lägen gmn!

Jag ställer alltid upp för dej, i alla lägen! I vått o torrt!

Du har en väääldigt stor plats i mitt hjärta, och du betyder enormt mkt!

Jag vill verkligen att du skaveta de!

Jag kommer ihåg första gången vi skulle va, vi va nt speccielt länge, men alla minnen, kan stoppa allt, för du är underbar!

Jag vet att ja nt är den bästa i alla lägen, men ja försöker, o de vill ja att du verkligen ska veta! Vi har sovit ganska många gåner o vi har varit också, men ja tror att vi har sovit mer än va vi har varit! Jag har alltid kul med dej gmn!

Ingen kan nånsin ersätta dej, du är helt ****** underbar!

BONDLÄPPAR! Fy*** va vi skratta!!!!!!!!!!

Jag ville bara att du skulle veta hur mkt du betyder!!

Jag älskar dej till slutet verkligen Jennifer!



Av sweethannutt - 29 augusti 2010 18:17

             

Av sweethannutt - 29 augusti 2010 17:45

tja, sitter hos ebba, vi har typ BAJSAT hjedå

Av sweethannutt - 29 augusti 2010 13:14

Tja, igår vare kräftskiva, gick o la mig halv 1 för ja va as trött!

vaknade 10 idag o kolla på tv ;) Åt o så, mamma kommer snart ;)

Ska åka te ebbutt;)

Kommer bli massa flum som alltid ;))

imorgon äre skola o gympa -.-'

aja, ska gå nu, bjuder på en bild ;)

Pusshejj:*

  

Av sweethannutt - 27 augusti 2010 15:20

tjaa, idag åkte ja buss in te skolan, gick te mickis o frida o sen gick vi upp o lämna  väskorna o så, ebba va sjuuk! Buhu!

Klarade mig ganska bra ändå ;) Vi gick in på ica typ andra rasten, sen gick vi te stora bibblan, o ja rev danne på halsen :o Aja, roligaste på hela dagen, ja skratta hela tiiden! xd Aja, sen åt vi ;) Sen hade vi engelska, i 35 min typ ;)

Sen slutade vi halv 1, tog fem över 1 bussen :)

har bara typ suttit vid datan sen dess ;) Robin kom hem nyss, sen ska vi te askersund, imorgon blire kräftskiva ;)) Hos pappa ;)

Skadra, byebye puss på er som komenterar :*



Av sweethannutt - 26 augusti 2010 20:59

tja, idag åkte ja buss in te skolan o så.. När ja kom så kom mkickis typ direkt, han nt åta frukost hemma -.-' Aja, sen kom ebba, hade typ ''studietid'' eller någe :P sen hade vi typ nåt o sen nåt mer o sen mat o sen  tråffa ja frida o mathilda =) Myys! o sen hade vi engelska o sen sluta vi :)) Ja ebba, mathilda o  mickis gick runt lite =) Slutade vid 2 :) Mathilda o ebbas buss gick halv 4 typ, sen ringde ja pappa, så han fick hämta mig. När ja kom hem åt ja pizza rester från igår :)) Sen duschade ja o så :)

Nyss hade ja tappat bort min plånbok =) Letade aaaaas mkt! Den låg i min ficka -.-' Aja, imorgon kommer nt ebba te skolan :O Min bby! :O

Aja, får väll klara mig ;) Slutar halv 1 imorgon :D:D

Ska hem o slappa o på lördag blire kräftskiva :D:D

Aja, pusshejj :)

P.S Förut åkte ja te hallsberg, o sen te åsbro -.-' Vilken åktur -.-'

Puss.

använd bild, vet;)  

Av sweethannutt - 25 augusti 2010 20:20

Så JÄKLA BRA!

Av sweethannutt - 25 augusti 2010 19:09

Hejj, idag vaknade ja kvart över 7 :O :S

Vi skulle gå halv, så ja fick platta håret as snabbt! Aja, sen gic vi te bussen, mina skor blev blöta igen! Aja, så är dom för små också -..' Och skavsår har ja på alla tår typ :O Aja, sen när ja kom te skolan hade vi typ music, o sen hade vi typ svenska, de va ganska tråkigt, sen hade vi rast o sen hade vi matte -.-' Fast vi gjorde typ nt så mkt.. ;)) Satt o smsa med Wille o Danne xdd Wille fick ge telen te Lärarn xd

Aja, sen hade vi nånting, o vi fick reda på slöjd/mentorsgrupperna, ;P

kom med typ ebba, thilda, o typ nåra mer ;))

Bäst vi hade på träslöjden ;))

Aja, sen hade ja ont i fötterna hela dan, vi gick på marken en rast också, o thilda o ebba ba stack :O Aja, sen när vi slutade vid 2 ;))

Så gick vi te marken, gick me, ebba, mickis, typ willle o oscar, o nåra mer.. ;P

Oscar o wille gick när vi hade gått ett varv runt hela jäkla stan :S

Aja, vi gick typ lite, sen skulle nåra me åsbro bussen så vi följde, o då tog frida, ebba o mickis den också ;P Aja, men ja fick gå själv först, gick o åt hos mamma;)

Aja, sen  mötte ja mickan o tilda o gick me dom :))

Sen stack matilda, så va ja o mickan lite, o förresten, mickis hade mina pengar så jafick 2 hundra av mamma ;P Aja, sen gick ja me robin o rasmus -.-'

Köpte väska o sen när pappa kom köpte ja as coola strumpor o lite godis :)

Eller okejj, ett halvt kilo ;))

Sen åkte vi hem o ja har duschat o ätit pizza ;) GÖTT!

Aja, ska sova vid typ 10 idag, är as trött ;P

Aja, beybye :))


P.S Här kommer lite gamla bilder på mig o ebba ;))


 

första bilden ja o ebba tog med hennes webcam typ xd

       

    Ja o ebba hade bytt jackor xd


Jag älskar dej ebba(L)

Presentation

familjen är mitt allt

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards