sweethannutt

Alla inlägg under december 2010

Av sweethannutt - 31 december 2010 13:32

hej!

vi har bestämmt att vi ska vara hos mamma idag :)

jag ska försöka blogga nästa varje dag ;)

jag vet att jag har lite läsare varje dag, varför inte kommentera?

det är inte så svårt ;p

aja, jag är jätte nöjd med allt jag har köpt på mallendags rean:D

måndag: 6/7 plagg och en plånbok :D

onsdag: tre plagg, var inte där så länge, en timme kanske eller ja vet inte xd

väldigt nöjd iallafall!

nu ska jag göra något annat :)

P.S Linnea o ja äger ut alla   

Av sweethannutt - 31 december 2010 11:44

här hittar ni gullungens blogg ----> http://llinnealarsson.blogg.se

sötnos!

  

Av sweethannutt - 30 december 2010 21:57

hej, nu tänkte jag berätta mitt 2010 lite snabbt.

det började med en skolstart som vanligt, orakde inte med kärleken, för jobbig! så ja fokuserade mig på mitt liv istället, vännerna, familjen och mina djur och sånt. frida och cajsa ( mina låssas syskon) är underbara. dom förstår mig, men inte alltid. sen blev det sommar och jag slutade femman, otroligt sorgligt att lämna alla sina klasskamrater man har gått med i 6 år, inte alla men. men det skulle också bli kul att träffa nya vänner i sjöängen. och det gjorde jag. jag träffade ellen, som är helt undebrar.

och jag hamnade i samma klass som ebba, mickis mathilda ö, marcus och viktor, glad blev jag! men såklart så saknar jag som gamla klasskompisarna. det var stor skillnad i sjöängen, man fick gå längre på dagarna, och man fick jobba lite svårare och sånt. men jag klarade de. nu har det varit jul och det är alltid lika underbart. mysa med familjen, få presenter och äta julmat! bästavän åkte till thailand lite mindre än en vecka innan jul. henne saknar jag ju så häääär mycket.

och just precis igår lärde jag ''känna'' en tjej som heter linnea, hon är grymt söt och super snäll! hoppas vi kan vara någon dag gullunge!

nu kommer det lite bilder, jag vet inte hur jag firar nyår, hos mamma eller pappa, vi får se :)

 

 


  

  

  mickis:)

                                             

en bild som inte är från i år, en som jag tycker väldigt mycket om! 


pusshejj

/hanna


TACK FÖR ETT UNDERBART ÅR ALLIHOPA!

Av sweethannutt - 28 december 2010 15:13

   hej, idag vaknade ja typ kvart över elva,

typ åt frukost, o städad e mitt rum lite smått.

sen vid halv två skulle vi åka, men då ville inte nilla bajsa, så vi åkte 10 över 2, sen gick ja från ica jouren till ellen :)

vi har inte gjort sså mycket, vi har typ suttit vid datorn, jag har ju inte varit här så länge så.. ;)

senare ska vi åka o bada i hallsberg, bäst kommer de bli :D

nu ska ja va social med ellen, pusshejj<3

/hanna



Av sweethannutt - 22 december 2010 20:59

jag ville bara säga god jul allihopa :)

ja kommer sakna måånga under jullovet!

emma

ebba, som är i thailand!

frida

stina

bella

mikalea ong och många många många många många många fler!

två dagar kvar till juk idag :)
ajuste, idag var det sista dagen i skolan för i år =)

först var vi i klassrummet en liten stund, och sen i aulan, emma, stina o lollo sjöng, frida och madde sjöng, och några mer

otroligt bra!

ville bara säga de.

pussshejj

/hanna

jätte fin!

:(

Av sweethannutt - 18 december 2010 15:35

bästavän åker till thailand imorgon natt!

kommer sakna dej nåt hemskt mycket älskling!

jag älskar dig hjärtat!

bästavän

Av sweethannutt - 18 december 2010 15:04

hej, nu ska ja försöka att blogga iallafall en gång om dagen ;)

nu är det bara 6 dagar kvar :D längtar!

idag vaknade jag klockan typ halv elva, o sen ringdeebba om några byxor som mathilda skulle komma o hämta :)

då träffade man ju henne en snabbis, lika söt som alltid!

saknar dej min älskling!

sen pysslade jag lite, för jag inte hade något att göra :)

sen gjorde mamma, jag och robin julgodis/marsipan! :)

skoj var det! sen har jag inte gjort så mycket mer, ska snart äta något :) och sen vid 4 kommer ellen :) sen kommer det gästerklockan halv 7/7 :) myys! vi ska väl hitta på något!

o juste, jag och mickis klippte lugg i torsdags, lite nöjd :)

mer nöjd nu än jg var då :)

och så ska jag färga håret idag också,lite rött/chokladbrunt :)

hoppas det blir bra!

nu ska jag vara social med verkligheten :)
pusshejj :*

/ hanna


Av sweethannutt - 17 december 2010 16:29

hej, sitter hos mickis med alex o ikis :)

har köpt hårfärg idag, happy!

vi ska snart gå till innebandy avslutningen :)

kul de kommer bli :D fredag idag, älskart!


pusshejj :*

/hanna


Presentation

familjen är mitt allt

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards