sweethannutt

Alla inlägg under september 2010

Av sweethannutt - 20 september 2010 10:52

Hej, jag vet, dårlig uppdatering -.-

Men så äre, ja har helt enkelt inte tid ;)

I fredags så va ebba hos mig o skulle va kvar te sent, men så blev de nt.. men de var aaaas kul iaf! Ja låg i sängen o slog henne med en kudde, o hon höll på o garva ihjäl, o ja börja garva då.o så låg vi där xddd Ah, kul vare iaf!

I lördags var ja på kräftskiva hos mammas kompis elr någe, världens sötaste kattunge eller vad :OOOOOOOOOOOOOOOO Jag ville ta med den hem :O

igår så gjorde ja nt så mkt, ja tråka mest, skulle ha åkt te pappa, men de blir idag ist, myste igår med chips o sånt,;)

aja, vaknade vid typ 19 av att pappa ringde, var tvungen att gå upp ;)

Jag har nt gjort så mkt, suttit vid datan mest, ja o robin är ensamma hemma -.-

senare blire att ta bussen in te pappa, ´

imorgon äre skola,, för de e ju studiedag idag :D:D

OCH VI SKA TRÄNA PÅ ONSDAG:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

HAR LÄNGTAT SOM AS!

Ahh, pusshejj iaf =)

  

Av sweethannutt - 14 september 2010 19:54

hej, dagen började med ITV, sen hade vi typ rast o sen hade vi typ so, o sen hade vi typ dubbelpass no, o ja o julia satt o flumma första filmen som vi kolla på, o andra vi kolla  på satt ja o ebba o flumma, o medans flumma ja lite med mickis occkså ;) aja, sen hade vi typ massa lektioner o vi körde bingo på matten, de gick inge bra för mig o ebba :((

ah, iaf, sen följde ja me ebba hem, vi satte oss direkt vid datan o sen gick vi ner o åt vid 6 typ, sen bakade vi muffins :D:D Dom blev as fina, men ja har nt en aning om hur dom smakar, men de får vi se ;)

Ja ska hem precis snart, men ja ska njuta av den tid som är kvar :(((((((
ah, imorgon äre skola o va med mickis :)

På fredag blire att sova med ebba tror ja :D:D:D:D:D:D:D

pusshejj   

 

Av sweethannutt - 13 september 2010 20:31

Hej, idag vare skola, hade typ teknik, o ja o ebba hade nt gjort läxam som vi hade haft i två veckor, så vi satte oss o gjode den på rasten, eller vi hade aas bråttom, för vi hade typ redan börjat xd shiiit va kul!

Sen på tekniken så hade ja o ebba aaas kul, för hon satt vid fönstret o ba faila xd

hahahahah xd

aja, sen när vi sluta så skulle ja o ebba va kvar te 6 typ, för ebba skulle ha utvecklingssamtal, så ja fick stanna me henne. Först va vi me viktor -.-

Aja, ja o ebba åt piza o typ as mkt xd

sen ringde vi robban o han va med oss, vi gick typ runt stan o slumma xd shiiiiit va kul j hade xd

aja, de har iaf varit as kul! 

imorgon blire ebba igen, pusspuss på de ;)


byebye   


Av sweethannutt - 9 september 2010 18:54

Vad har hänt?

Duger jag inte längre?

Jag saknar speciellt DIG så grymt mycket!

Ja fattar inte?

Vad hände ?

Jag vill ha dig här.

NU!


Av sweethannutt - 9 september 2010 17:35

hej, gick upp vid 7 i morse typ, o så gick ja te bussen typ fem över halv 8 :)

Aja, när ja kom te skolan träffa ja alla o så, sen hade vi typ ngt o sen ngt mer, o sen ngt mer osv, de va fotbollsturnering igår o idag, igår va vi me, vi körde mot 7:or så de gick inge bra, även fast vi ägde alla ;)

Aja, träffade jennifer typ där så ja va med henne typ hela tiden så stog vi o slog våra midjor mot varandra xd aja, sen hade vi lektion,

o sen hade vi typ engelska, men vi hade ingen lärare så vi gick o kolla på finalen ist ;) De va as kul, satt med jennifer ;)

Hahahhahaha, de va as kul, o då bestämde vi att vi skulle va , hemma hos mig.

O ja sluta tjugo i tre, men hon sluta tjugo ÖVER tre -.-

Aja, ja va med ebba, o ja.. de hände lite aja..

sen gick vi ner te bussarna o typ flumma ;)

Sen kom Jennifer o vi åkte hem te mig med bussen, hahahah de va as kul i bussen, för ja tappade min klupppinne i elementet, o de kan börja brinna xd

hahahahahahahahaahxddddd

ah, iaf, nu har vi typ haft as kul så ja hat fått ont i ryggen, men nu har vi lugnat ner oss lite, hahahahahahahahaahahahahaha

förut tappade jennifer sin mobil bakom min sängsak, o hon ba la sig på golvet o ba, VAR E MIN MOBIL!? HAHAHAHAHAHAXD
Shit va  kul xddddddd

aja, hon åkte nyss hem :(((((( MIN BABE!

Aja, sånt e livet.. :((

Imorgon ska ja te bästa kusinerna, :D:D

PUSSHEJJ :****


Tack för en as bra dag babe!:D


Av sweethannutt - 6 september 2010 19:46

Hej, ja vet att ja nt har bloggat så mkt,, men..

Idag hare varit skola, de va la kul =) Inget speciellt, ja o ebba hade kul på lektionerna ;))))))))))) Vi satt o blinka te varandra hela tin ;))

De va as grymt (y)

Ah, JAG FICK TRÄFFA MIN UNDERBARA BELLA :D:D:D:D

Sen följde ja me mickis hem slutade 10 över 3 -.-'

Gick hem te mickis o slappa, sen skulle vi gå o möta frida, o vi hade inga skor på oss, aja, men sen kom pappa o vi åkte på utvecklingsamtal, de va as tråkigt ! Ja e iaf duktig ;)

Aja, nu vet ja nt vad ja ska göra, har varit o shoppat tills imorgon, ska o plocka svamp ngn stans, då e de bra att ha med sig ngt att smaska på ;)

Ah, nu ska ja kolla på andra avenyn på youtube från början,:)

Pusshejj :*

  

Av sweethannutt - 4 september 2010 16:11

hej, igår vare först skola, sen åkte ja o robin te bästa kusinerna o faster :)

Direkt när vi kom så chilla vi :)  Sen åt vi pizza :D:D

Sen trånade ja me amamnda nere i källaren, men de gick inge bra, för dom kollade på fotbill, så vi gick in te amanda istället :)

Sen gick ja o la mig vid halv 11 för ja va aaaas trött :O -.-'

I morse väcktes ja av en energisål kille :P

Åt frukost o så, vi skulle åka hem vid typ halv fyra, men ja mådde illa o hade ont i huvet för när ja tränade md amanda på morgonen så fick j alite ont i huvet o så blev de värre, så vi åkte lite tidigare.. Vi kom hem för en timme sen, ska snart fiska kräftor med våra grannar, o ska vi sova ngn stans i ngn stuga också :)) De ska bli skoj :)

Ahh, iaf, så kan ja kanske blogga lite imorgon me :)

Pusshejj :)

( Bild på mig o dagens outfit :)  )


Presentation

familjen är mitt allt

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards