sweethannutt

Direktlänk till inlägg 30 december 2010

mitt år!

Av sweethannutt - 30 december 2010 21:57

hej, nu tänkte jag berätta mitt 2010 lite snabbt.

det började med en skolstart som vanligt, orakde inte med kärleken, för jobbig! så ja fokuserade mig på mitt liv istället, vännerna, familjen och mina djur och sånt. frida och cajsa ( mina låssas syskon) är underbara. dom förstår mig, men inte alltid. sen blev det sommar och jag slutade femman, otroligt sorgligt att lämna alla sina klasskamrater man har gått med i 6 år, inte alla men. men det skulle också bli kul att träffa nya vänner i sjöängen. och det gjorde jag. jag träffade ellen, som är helt undebrar.

och jag hamnade i samma klass som ebba, mickis mathilda ö, marcus och viktor, glad blev jag! men såklart så saknar jag som gamla klasskompisarna. det var stor skillnad i sjöängen, man fick gå längre på dagarna, och man fick jobba lite svårare och sånt. men jag klarade de. nu har det varit jul och det är alltid lika underbart. mysa med familjen, få presenter och äta julmat! bästavän åkte till thailand lite mindre än en vecka innan jul. henne saknar jag ju så häääär mycket.

och just precis igår lärde jag ''känna'' en tjej som heter linnea, hon är grymt söt och super snäll! hoppas vi kan vara någon dag gullunge!

nu kommer det lite bilder, jag vet inte hur jag firar nyår, hos mamma eller pappa, vi får se :)

 

 


  

  

  mickis:)

                                             

en bild som inte är från i år, en som jag tycker väldigt mycket om! 


pusshejj

/hanna


TACK FÖR ETT UNDERBART ÅR ALLIHOPA!

 
 
linnea

linnea

30 december 2010 22:13

ååh gullunge :* !
klart vi ska träffas , och du är grymt söt o super snäll du med <3 !

http://www.llinnealarsson.blogg.se

sweethannutt

31 december 2010 11:44

:**
hoppas jag verkligen!

 
Vickan

Vickan

30 december 2010 22:51

Ne, mitt ros-hårspänne får du inte. Men vi ses nästa år! :) Kram

http://deardiary-v.blogspot.com

sweethannutt

31 december 2010 11:44

:(
ja, de gör vi! :)
kram

 
Mickis

Mickis

1 januari 2011 17:42

Haha hur fan fick du tag i bilden ? den är ju fett ful ? <3

http://sweetmickis.bloggplatsen.se

sweethannutt

2 januari 2011 19:54

hemma hoddej? haha xd

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sweethannutt - 13 maj 2011 17:48

HEJ! Jag vet att ja inte har bloggat på VÄLDIGT länge nu, men de beror nog på att jag har en annan blogg, http://hannuuss.blogg.se ja tänkte bara ja skulle informera er om lite :) men nu ska jag nog lägga in några bilder :)) de kanske blir li...

Av sweethannutt - 27 januari 2011 10:11

Har en ny blogg, men ja kanske kommer blogga mer på den här byebye puss! ...

Av sweethannutt - 23 januari 2011 21:36

Hanna & Jennifer! Jag saknar er som jag vet inte vad! Snälla! Kom till mig nu! Ni betyder verkligen jätte mycket och jag hoppas vi träffas snart! BODABORG I MITT (L) Och när vi va hemma hos mig, och hos Jennifer och hos Hanna! SAknar verk...

Av sweethannutt - 8 januari 2011 23:53


Jag saknar dig knasboll!  

Av sweethannutt - 8 januari 2011 20:00

JAG SAKNAR MIN JENNIFER! VILL TRÄFFA DIG IGEN! :'(

Presentation

familjen är mitt allt

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards