sweethannutt

Alla inlägg den 8 december 2010

Av sweethannutt - 8 december 2010 20:08

hej, idag var det skola, onsdagar är den bästa dagen!

fast den är nt speciellt jätte rolig, dansade juldans på musiken, haha xd

sen på träslöjden så hade oskar gjort en kapsyl öppnare, och jag och han skulle gå till ica och köpa en julmust, och jag skulle få smaka för att jag var med och löpte den, men sen när vi kom tillbaka var det någon som skulle vinna någon tävling om vem som hade varit där mest gånger, och det var både oskar och alexander, så dom fick göra någon tävling, och då vann alex, så han fick julmusten :(

aja, jag klarade mig, sen efter de hade vi elevensval och vi gjorde äppelpaj för vi har hemkunskap :)

min och mathildas blev typ bränd, men den gick att äta, men jag blev as mätt =) sen efterde gick jag och mickis yill mamma o hämta min klubba, sen gick vi till träningen, vi fick stå ute en stund innan, för dom ville inte släppa in oss innan våran tränare kom -.- aja, vi blev insläppta till slutnär linnea kom =) det var skönt at träna, har integjort det på ett tag för jag har ju varit förskyld :( inte kul! :(

aja, sen kom mamma och hämta mig, vi har ätit, och jag taggar för innebandy natten :D VI KOMMER VINNA!

ajuste, igår va ja medebba, lika buuuusigt som vanligt! ja älskar dig bästavän<3

det kommer bilder =)

aja, nu ska ja va social med andra


pusshej!

/ hanna

söta va ? 

   

oh, jäklar va heta!

  

heta som getar, som alltid håller ihop.

Presentation

familjen är mitt allt

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards