sweethannutt

Direktlänk till inlägg 9 september 2010

Jennifer idag :D:D

Av sweethannutt - 9 september 2010 17:35

hej, gick upp vid 7 i morse typ, o så gick ja te bussen typ fem över halv 8 :)

Aja, när ja kom te skolan träffa ja alla o så, sen hade vi typ ngt o sen ngt mer, o sen ngt mer osv, de va fotbollsturnering igår o idag, igår va vi me, vi körde mot 7:or så de gick inge bra, även fast vi ägde alla ;)

Aja, träffade jennifer typ där så ja va med henne typ hela tiden så stog vi o slog våra midjor mot varandra xd aja, sen hade vi lektion,

o sen hade vi typ engelska, men vi hade ingen lärare så vi gick o kolla på finalen ist ;) De va as kul, satt med jennifer ;)

Hahahhahaha, de va as kul, o då bestämde vi att vi skulle va , hemma hos mig.

O ja sluta tjugo i tre, men hon sluta tjugo ÖVER tre -.-

Aja, ja va med ebba, o ja.. de hände lite aja..

sen gick vi ner te bussarna o typ flumma ;)

Sen kom Jennifer o vi åkte hem te mig med bussen, hahahah de va as kul i bussen, för ja tappade min klupppinne i elementet, o de kan börja brinna xd

hahahahahahahahaahxddddd

ah, iaf, nu har vi typ haft as kul så ja hat fått ont i ryggen, men nu har vi lugnat ner oss lite, hahahahahahahahaahahahahaha

förut tappade jennifer sin mobil bakom min sängsak, o hon ba la sig på golvet o ba, VAR E MIN MOBIL!? HAHAHAHAHAHAXD
Shit va  kul xddddddd

aja, hon åkte nyss hem :(((((( MIN BABE!

Aja, sånt e livet.. :((

Imorgon ska ja te bästa kusinerna, :D:D

PUSSHEJJ :****


Tack för en as bra dag babe!:D


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sweethannutt - 13 maj 2011 17:48

HEJ! Jag vet att ja inte har bloggat på VÄLDIGT länge nu, men de beror nog på att jag har en annan blogg, http://hannuuss.blogg.se ja tänkte bara ja skulle informera er om lite :) men nu ska jag nog lägga in några bilder :)) de kanske blir li...

Av sweethannutt - 27 januari 2011 10:11

Har en ny blogg, men ja kanske kommer blogga mer på den här byebye puss! ...

Av sweethannutt - 23 januari 2011 21:36

Hanna & Jennifer! Jag saknar er som jag vet inte vad! Snälla! Kom till mig nu! Ni betyder verkligen jätte mycket och jag hoppas vi träffas snart! BODABORG I MITT (L) Och när vi va hemma hos mig, och hos Jennifer och hos Hanna! SAknar verk...

Av sweethannutt - 8 januari 2011 23:53


Jag saknar dig knasboll!  

Av sweethannutt - 8 januari 2011 20:00

JAG SAKNAR MIN JENNIFER! VILL TRÄFFA DIG IGEN! :'(

Presentation

familjen är mitt allt

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards