sweethannutt

Alla inlägg den 16 oktober 2010

Av sweethannutt - 16 oktober 2010 20:22

Hej, kom hem från kusinerna för en timme sen eller så :)

Åkte dit igår efter skolan fast först hämtade vi mobilerna i åsbro :)

Sen åkte vi o hämta robin, sen åkte vi te kusinerna o faster :)

Åkte halvvägs med farmor, när vi kom dit fuika vi sen gick ja te amanda :D

Vi hade kul, var där hela kvällen, AS KUL! Hon hade typ hundra miljoner tuggummin:O Och as mkt godis :O

imorse vaknade jag halv sju av lukas, låg på madrassen, sen kom andra kusninen ner, o vi lekte lite, sen åt vi frukost, sen kom pappa o dom, sen gick ja te amanda med ebba, o sen gick vi hem o träffa ida, sen fick ja nt träffa amanda någe mer :(

Aja, blir fler gånger, hade kalas för lukas o ida, kulkul! (y)

Åkte hem förut, o är hemma nu, sitter och nördar en sak på robins mobbe, AS KUL! =) MATCH IMORGON :D TAGGA TJEJOR!


P.S Jag smsade med Ellen hela dan igår typ o halva dan idag, o hon e min babe :*

PUSSPÅDEJBBY!!


Pusshejj :*

Presentation

familjen är mitt allt

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards