sweethannutt

Alla inlägg den 20 oktober 2010

Av sweethannutt - 20 oktober 2010 21:06

hej, har nt bloggat på ett tag, sorry!

men nu bloggar jag som sagt :)

i tisdags va ja me bästa ellen, vi hade typ flum, hon letade efter glas i kylskåpet xd oh gud va kul!

idag va vi i hallsberg o bada, de va väldigt kul :D

Imorgon blire skola o öppethus :)

O på fredag slutar man halv 1 dårå (y)

o då ska ellenbby förlja med mig hem, sen följer hon med mig på träning, o sen åker vi hem igen, göttans!

Vi kommer ha as kul! En dag att minnas!

Nu ska ja snart kolla på ''Välkommen åter'' :D AS BRA JU! :D

Pusspuss


P.S Ellen och jag är bäst!

Av sweethannutt - 20 oktober 2010 21:06

hej, har nt bloggat på ett tag, sorry!

men nu bloggar jag som sagt :)

i tisdags va ja me bästa ellen, vi hade typ flum, hon letade efter glas i kylskåpet xd oh gud va kul!

idag va vi i hallsberg o bada, de va väldigt kul :D

Imorgon blire skola o öppethus :)

O på fredag slutar man halv 1 dårå (y)

o då ska ellenbby förlja med mig hem, sen följer hon med mig på träning, o sen åker vi hem igen, göttans!

Vi kommer ha as kul! En dag att minnas!

Nu ska ja snart kolla på ''Välkommen åter'' :D AS BRA JU! :D

Pusspuss


P.S Ellen och jag är bäst!

Presentation

familjen är mitt allt

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards