sweethannutt

Direktlänk till inlägg 10 december 2010

innebandynatten(L)

Av sweethannutt - 10 december 2010 12:47

hej, vaknade vid typ 10 idag, LEDIGA JU!

igår vare innebandy natten, först vare skola som vanligt, rätt okej, för vi fick ju tröjorna då och sådär:) vi slutade 20 i 3, och våran första match var 20 i 7, vi gjorde nt så mkt, vi gick o åt hos mamma o gjorde oss io ordning, och kollade på lite matcher :) vi började spela mot 6b o vi vann 2-0 :D ja gjorde första målet (y) sen hade vi lite rast, ja kommer inte ihåg hur länge, men då spelade vi mot 6c, vi förlora, 2-1 det är nt rättvist, dom har lollo, ida, emma, stina, och frida! me ja gjorde målet (Y) sen ade vi rast typ, då spelade vi mot 6d, 1-1 lika ;)

sen hade vi typ sista matchen 20 i 10, så vi fick vänta en stund, gick ner till cafeterian :) sen gick vi in till hallen och väntade, som tur var hade jag ju ellenbby! sen spelade vi mot 6e, 2-1 till dom. vi förlora.., men det var ändå en jätte rolig kväll! vill göra om redan nästa vecka!

aja, idag har ja tråkigt, ska träna sen, vi ska spela nåhon träningmatch mot små killar ;) kommer bli skoj ;)

Imoron har vi match mot åsbro, nu ska vi slå eR!

efter de åker ja te ellen o sover där :D

på söndag åker vi någonstans ;)

men nu måste jag äta ngt, pusshejj! P.S Min bästa pappa fyller idag! Grattis till honom! VÄrldens bästa pappa! Jag älskar dig!
/hanniluttprutt! (L)

  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sweethannutt - 13 maj 2011 17:48

HEJ! Jag vet att ja inte har bloggat på VÄLDIGT länge nu, men de beror nog på att jag har en annan blogg, http://hannuuss.blogg.se ja tänkte bara ja skulle informera er om lite :) men nu ska jag nog lägga in några bilder :)) de kanske blir li...

Av sweethannutt - 27 januari 2011 10:11

Har en ny blogg, men ja kanske kommer blogga mer på den här byebye puss! ...

Av sweethannutt - 23 januari 2011 21:36

Hanna & Jennifer! Jag saknar er som jag vet inte vad! Snälla! Kom till mig nu! Ni betyder verkligen jätte mycket och jag hoppas vi träffas snart! BODABORG I MITT (L) Och när vi va hemma hos mig, och hos Jennifer och hos Hanna! SAknar verk...

Av sweethannutt - 8 januari 2011 23:53


Jag saknar dig knasboll!  

Av sweethannutt - 8 januari 2011 20:00

JAG SAKNAR MIN JENNIFER! VILL TRÄFFA DIG IGEN! :'(

Presentation

familjen är mitt allt

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards