sweethannutt

Direktlänk till inlägg 5 oktober 2010

hihi (a)

Av sweethannutt - 5 oktober 2010 18:14

Hejj, jag vet att ja nt har bloggat på JÄÄÄÄÄÄTTE länge, men jag orkar nt, kolar andras bloggat ist, så komentera gärna era bloggar ;)

Ja, idag har ja väll nt gjort så mkt mer än att flummat med ebba på NO:n men det är nt specielt onormalt.. ah iaf, när ja kom hem åt ja o så, imorgon ska ja träna, o ja. i lördags så hade ju vi kusinerna här som sov här, o i lördags kväll så slog ja i tån i golvret, för de va en liten bräda som stack upp, så ja.. den är rätt stukat ;)  

-.-' deprimerande ! iaf, ska träna på fredag me, sen på lördag blire match i örebro, mot örebro ;) TAGGAT ! Första matchen på säsongen vettu ;)

HIHI (a) har matte läxa te imorgon också -.-'aja, ja fäår väll bara gilla läget..

nästa måndag blire att åka te ullared, o ja som gillar måndagar som bäst, för de är då man får mest ''flum tid'' med ebba, fast igår vare ju värst, hahahahahah tror ja nt har skrattat så mt på LÄNGE!           hur ska vi klara oss ebba ? :(

Äh, ja kan väll ringa henne, så kan hon skylla på att hennes kompis ringer, så kan vi prata hela lektionen,  fast då hinner ju nt ja handla  .. skit samma, ebba klara sig nog, fast jag vet inte om jag det, skti i de, det blir bra:)

ja, jag saknar min amanda som skrutt, jag måste träffa henne SNART!

Det var väll allt ja ville säga för idag,


pusspuss :*

 
 
Vickan

Vickan

5 oktober 2010 18:57

Match på lördag, var och när? Är det dåligt väder kanske vi kommer och skriker lite på er. :)
Ha de så kul i Ullared, och hälsa dom hårda killarna Morgan och Ola-Conny om du springer på dom. Glöm inte att vi vill ha bildbevis på att du har sett dom.. :p kram

http://deardiary-v.blogspot.com

sweethannutt

5 oktober 2010 19:31

hahahh, jag vet inte vart de är, vi ska möta kfum örebro, på lördag vet jag inte, får veta allt imorogn, ja kan ju skriva en lapp på allt du vill veta o sen rabbla upp allt :p
Det är klart att du ska ha bildbevis om ja träffar som ;)
Men jag hör imorgon, men kom även fast de e dårligt väder :)
kram ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sweethannutt - 13 maj 2011 17:48

HEJ! Jag vet att ja inte har bloggat på VÄLDIGT länge nu, men de beror nog på att jag har en annan blogg, http://hannuuss.blogg.se ja tänkte bara ja skulle informera er om lite :) men nu ska jag nog lägga in några bilder :)) de kanske blir li...

Av sweethannutt - 27 januari 2011 10:11

Har en ny blogg, men ja kanske kommer blogga mer på den här byebye puss! ...

Av sweethannutt - 23 januari 2011 21:36

Hanna & Jennifer! Jag saknar er som jag vet inte vad! Snälla! Kom till mig nu! Ni betyder verkligen jätte mycket och jag hoppas vi träffas snart! BODABORG I MITT (L) Och när vi va hemma hos mig, och hos Jennifer och hos Hanna! SAknar verk...

Av sweethannutt - 8 januari 2011 23:53


Jag saknar dig knasboll!  

Av sweethannutt - 8 januari 2011 20:00

JAG SAKNAR MIN JENNIFER! VILL TRÄFFA DIG IGEN! :'(

Presentation

familjen är mitt allt

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards